Linkedin Premium’un Avantajları Nelerdir?

Linkedin Premium’un Avantajları Nelerdir?

Profesyonel çevrenizi genişletmek ya da şirketinizi daha fazla kullanıcıya duyurmak için en uygun mecranın Linkedin olduğu tartışmasız bir gerçek. Linkedin’de rakipleriniz arasından sıyrılıp fark edilebilir olmak için izlenmesi gereken stratejilerin olduğu da muhakkak. Fark edilebilir olmak için, doğru stratejileri kullanmanız, paylaşımlarınızda doğru zamanlama yapmanız, ve profilinizi düzenli bir şekilde güncellemeniz gerekir.

Ama bunların dışında bir seçenek daha var. Linkedin Premium! Linkedin Premium, hem Linkedin hesabınızda hem de şirket sayfanızda kullanabileceğiniz önemli bir özellik.

Linkedin ücretsiz kullanabileceğiniz bir mecra. Linkedin kullanıcıları bir adım daha öne çıkabilmek,Linkedini daha kapsamlı kullanabilmek adına “Premium” özelliğine ücret ödemekten kaçınmıyor.

Peki nedir bu Linkedin Premium özelliği? İnceleyelim.

Linkedin Premium’u öne çıkaran en önemli özelliklerden biri Inmail mesajları. Bu özellik sayesinde Linkedin’e üye olan herkese mesaj gönderebiliyorsunuz.

Mesaj gönderdiğiniz kişiler, mesajınızı hem Linkedin ana sayfasında hem de e-postalarından da görüntüleyebiliyor. LinkedIn bu mesajlara cevap için 7 günlük bir süre sunuyor. Eğer 7 gün içinde karşı taraf size cevap vermezse size bir adet daha Inmail mesaj gönderme hakkı tanıyor.

Bir diğer özellik ise profilinizi görüntüleyenlerin tam listesini görebiliyorsunuz. Ücretsiz Linkedin kullanımın da profilinizi inceleyen son 5 kişiyi görebiliyorsunuz. Linkedin Premium kullanıcıları ise, profilini inceleyen kullanıcılarının 90 güne kadar olan tam listesini görebiliyor. Böylelikle iş çevrenizi genişletmek ve potansiyel hedef kitlenizle tanışmak için önemli bir fırsat.

Bu noktada sizlere küçük ama önemli bir ayrıntı bilgisi vereceğiz. Profilinizi aratan kullanıcılar, profilinize hangi kelimeleri aratarak ulaştıklarını görebiliyorsunuz. Profilinizi bu bilgilere göre optimize edebilirsiniz.

Linkedin Premium’un doğru kişilere ve bağlantılara ulaşmada büyük önemi var. Linkedin, Premium abonelerine, normal abonelerden farklı olarak şirket büyüklüğü, ünvanlar, ilgili üyeler, Fortune 1000’de yer alan şirketler, LinkedIn’e katılma tarihi gibi arama filtreleme seçenekleri sunuyor. Böylelikle hedef kitlenizi daha ayrıntılı seçeneklerle belirleme ayrıcalığına sahip oluyorsunuz.

Peki Linkedin Premium özelliğine nasıl geçebiliriz?

1) Profilinizin sağ üst köşesinde “Ücretsiz Premium’a Yükselt” kısmına tıklayın.

2) Sizin için en uygun planı seçin.

3) Linkedin Premium’un sizlere 1 aylık ücretsiz “Premium” özelliğini deneme avantajı sunduğunu göreceksiniz.

4) Mail adresi ve şifre kısmınıda doldurduktan sonra “Linkedin Premium”a üyeliğiniz tamamlanıyor.

Rakipleriniz arasından sıyrılmanıza yardımcı olacak stratejileri merak ediyorsanız, “10 Adımda İşletmenizi Linkedin’de Başarıya Ulaştırın!” yazımıza bekliyoruz.